Ny blogg

Jag har gjort en ny blogg till mig och lollo som vi ska ha när vi reser
där blir de att skriva om allt som händer under resan, allstå vad vi hittar
på om dagarna, och den ska såklart alla få läsa som vill läsa den!
Helgen var kaos om jag kan uttrycka mig så, jag tappa mobilen i fredags på
klubb f, inte så jävla skoj, de är ju fan 3dje mobilen detta året och de värsta
är att de inte är min telefon utan en kompis som jag har fått låna,
men kan hända att polisen har den för vakterna sa att dom hade lämnat
in den till polisen när dom hitta den, så vi får se imorgon...
annars så idag har jag tränat och ätit övergod mat, nu är de läggdags, är
ganska hungrig men de får bli att vänta till frukosten på jobb, nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0