Helgen är över!

Jag har haft en mycket händelserik helg måste jag säga, de börja med i fredags efter jobb blev de ett träningspass, mage och armar, men de var egentligen allt tränande denna helgen, men ibland får de bli så..
annars på fredagkväll förkrökade vi hos sara sen drog vi vidare till kvarnby, var framme där runt 2 tiden kändes de som. sen in på värsta poolpartyt med jacuzzi och en stor jävla pool,, såklart badade jag inte, men vad gör de. där hängde vi hela natten och hade de hur grymt som helst. kom hem vid ungefär 5 tiden. och på morgonen ringer mamma och undrar var jag befinner mig, då jag är hos sara och får ta mig hem snabbt för att hinna duscha och komma iväg till bröllopet, de var jättegulligt bröllop och malin och andreas blev så fina tsm, iii
efter de stack jag hem till tuva och förkröka sen blev de vidare till kb,
men nu har jag flera feta blåmärken på benen, super snyggt!! not :D så nu äre jobb som väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0