Thailand desperat

Jag funderar på Thailand, Jag längtar som fan dit, jag ska nog ta
med datan dit och blogga där om vad som händer om dagar/kvällarna,
 jag och syrran ska fan shoppa så att vi har typ 3 väskor med oss hem,
 sen på kvällarna ska vi festa, och så ska jag sola så jag blir neger,
Men nu har jag 1 vecka och 1 dag kvar att jobba och jag vill bara bajsa
 på det för jag vill ha sommarlov och kunna sova länga och sen chilla
på morgonen och efter det sticka till stranden och bara sola o bada, va
fan kan inte allt va som förr, då betalde mamma och pappa allt och man
tyckte att sommarlovet var en hel evighet, men nu är sommarlovet kort
och man måste jobba halva för att tjäna pengarna själv.

NattiNatti<3

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

jaaa den var ju supermysig :)

2009-07-06 @ 09:13:21
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0