Ryggont:,*

Detta är en riktigt jävla seg dag jag pallar inte, Jag vill göra något men jocke kommer inte fören vid 8 tiden så man får väl underhålla sig själv ett tag.  nu ska jag in och kolla hur mycket pengar jag har kvar och lite så. jag måste spara för snart åker jag och nu känner jag verkligen hur jag bara vill iväg och komma bort från sverige. det är inte ens roligt väder nu. ikväll får det väl bli att sticka iväg med jocke och kanske hyra en film och köpa lite gott.

Jag har mycket ont i ryggen och jag vet inte varför, jag stör mig för jag hatar när man har ont i kroppen. det hade vatt mycket roligare om allt gick lite lättare bara. men jajaj nu ser livet ut som det gör och man kan ju inte ändra på  något. men ja vi höres <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0