Nattblogg:,*



Hej Hej. här kommer litte natt inlägg. jag ligger här i sängen
och är lite så där halv trött. jocke kollar tv och carro sitter vid datorn,
Jag är typ överlycklig för jag längtar lixom till Thailand så sjukt.
och nu är det bara en vecka och 1 dag kavr och sen är sommarlovet
slut i sverige men jag har endå 3 veckor i Thailand till att bara chilla
och festa, Och när jag är där så kommer jag bara slapna av och
äta en massa god mat, så allt kommer vara så underbart. men nu
blir det lägga sig och läsa och sen nanna kudden;) Natti Natti <3

Kommentarer
Postat av: kyntii

måste bara säga att du liknar "blondin bella" lite ^^

2009-07-20 @ 13:38:44
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0