Fuck


Fan jag skulle precis lägga in bilder från igår men så leta jag efter kameran
och så hitta jag inte den, så kom jag på att jag nog glömt kameran hemma
 hos pappa, men vafan ska man göra, får helt enkelt lägga in bilderna imorgon.
nu väntar jag på jocke som ska komma tilla mig men vet i fan när, asså jag
kommer somna om han inte kommer snart,

Imorgon eller idag för klockan är ju efter 12, men jajaj skit samma, imorgon
iaf så ska jag träffa dessa sötisarna och vi ska typ ha piknik och sen på
kväkken/natten blir det panka in på badet här vid mig, blir supermys,

Jag kom just på att jag åker till thailand om 2 dager, helt sjukt, men så
jäfla najjjjs, men kommer sakna alla massor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0