Dag ett i Thailand.

 



Vi va framme i bankok vid halv 2 på natten om man räknar svensk tid och halv 7 på morgonen. Nu under sommartiden är det bara 5 timmars tidsskilnad och på vintertid så är det 6 timmars. Jajaj skit samma.


Vi kom till bankoks flygplats och så tog vi en taxi in till hotelet. Väl framme vid hotelet så hoppa jag och syrran direkt i polen för vi var sjukt varma.


Efter badet och en skön dusch så stack vi till ett köpcenter med 8 våningar, jag handlade typ bara ett par jeans, och så tog jag en fotmassage och det var super skönt.  Carro skulle handla en mjukglass och så fick hon en grön mjukglass som smaka typ gurka. Helt sjukt.


När vi va hemma efter shopingrundan så va jag så varm att jag skyndade mig att sänka acen och byta till badkäder och i polen igen.


Nu ligger jag bara här i sängen och ska sova och senare blir det nog sticka till en frisör som ska färga och flippa topparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0