Dag 3

Hej hej alla:) hur e läget?
Min dag börja med att äta frukost som vanligt, men sen fick
vi packa väskan för att åka vidare till hua hin, när vi kom hit
så blev det ut och äta mat på något ställe här, mitt var över
starkt jag typ börja svettas mer än vad jag redan gjorde innan
 :P men ja sedan skulle jag och syrran bada men det blev
inget för att dom stängde polen kl 6 så jag blev helt arg. hahah
 men ja sen sov jag överlänge  och när jag vakna så lästa jag i
några timma:P hahah men sen blev jag hungrig så var tvungen
till att riinga pappa som hade vatt och kollat thaiboxning . så det
blev äta vid 1 tiden hahah men sedan blev det att gå till en bar
och dricka lite ;) Men j´verken jag och syrran va osminkade så
vi ville hem och chill. blir att va ute imorgon istället ;) men nu
 blir det nanna<3 natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0