Dag 2



Dagen börja med att pappa väckte mig vid 9 tiden för att äta frukost, men god
 va den tinte precis. men ja efter det så va solen uppe så då gick vi till poolen
 och badade, så jävla najs, men ja efter det så fixa jag mig och stack in till en 
marnkad och köpte en jävla massa sakerm men inte i närheten av vad carro
 köpte för hon har redan gjort sig av med typ hälften av sina pengar;P men
jajaj efter den trippen så stack vi hem till poolen igen för ett ´snabb dopp för
carro ville ut igen och handla, då fick vi också en fotmassage och jag somna;P
 hahah men så skönt det var, det varar typ en timme och det kostar bara 45
svenska kronor;P men ja efter allt den blev det ut och äta med pappsen och
sedan vidare till någon bar där dom dansa runt en stång i underkläder. inte så
speciellt roande men pappa tyckte att jag och syrran skulle se den någon gång
i vårat liv så ja nu fick vi se den men ja det var inget märkvärdit med det:P men
 nu ska jag kolla en film och sedan nanna så natti natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0