Dag10.

Jag har precis lästa klart twilight boken och det är fan det bästa bok jag läst. jag ville inte att den skulle ta slut. men jajaj när jag kommer hem ska jag läsa tvåan. men jajjaj jag la inte upp ett inlägg igår för det blev helt försent. jag va på bio igår, kommer inte ihåg vad filmen hette :P hahahah typiskt mig . men jajaj annars så lästa jag mestadelen av dagen igår furutom att jag var nere på stranden en sväng men jag låg mäst och läste där med :P hahah jag har aldrig fastnat för en bok så mycket, helt sjukt, men jajjaj nu är den slut. jag ska se fall jag hittar filmen här ute någon stans men just idag verkar det omöjligt, jag har redan sätt filmen men jag mins inte så bra, så vill se den igen:P men jajaj nu ska jag berätta om vad som hänt idag:P vi tog båten till en ö vid 12 tiden och så har vi spenderat större delan av dagen på den ön idag men jag har bara legat och läst hahahahah. ni måste fan läsa den boken. men jajaj jag sakknar sverige och längtar efter er alla. ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0