Dag 11

Hej hej alla söta:) jag somna vid 6 tiden igår eller idag är det ju hahah. men ja sen så sov jag till 12 så det blev endå 6 timmars sömn :) jajaj skit samma :P hahah idag så har jag legat och solat på stranden och badat:) härligt härligt. men sen när vi inte palla steka mer så gick vi till hotelet för att bada i poolen:) men så va den en killa som gick och visla och så börja jag och syrran också göra det och så tillslut så typ gick alla som jobba på hotelet och vislade:P hahahah över ball. men jjaj nu på kvällen så åkte vi med mopparna till en thai marknad och det var över dyrt:P så det blev inte så mycke handlande där men när vi skulle åka hem så brände jag mig på avgasröret på en moppe och det gjorde så jävla ont. När vi kom hem och så kolla jag på twilight filmen, och fatta vad jag är besviken på den, den är inte i närheten så bra som boken så jag rekomenderar ju inte filmen men läs boken. jag lovar det är den bästa bok jag läst.

Nu blir det bara chilla runt på datorn och sen hem och läsa vidare på boken "Låt den rätte komma in" men den verkar helt konstig. men jag har ju inte kommit in i den riktigt. jajaj natti natti på er och så höres vi kanske imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0