Dag 8


Igår blev det inget inlägg för att jag var sjuk och låg på rumet hela dagen:P
hahah jag börja på Twilight boken och läste typ halva boken. sedan kolla jag typ massa filmer och en av dem var step up 2 the street och det var över bra. hihi. men ja nu ska jag berätta om vad som hänt under dagen. jag behöver ju inte verätta om vad som hände på morgonen för det är jag frukost och sånt som vanligt :P hahah men efter allt det så stack vi iväg med moppe till en strand och bara stekte och badade, sen så ville vi till hotelet för att bada i poolen men så var polen avstängd pga att någon hade dykt i och skadat sig så då blev det inget badande där:P hahaha h men ja sen så somna jag och sov ett bra tag:P hah ja och sen väckte mamma mig genom att ringa och prata med carro. och då fixa jag mig och så gick vi ut och åt och sedan gick vi till ett shoppingcenter och handla lite;) när det inte var intresant längre så tog vi en härlig fotmassage och bara låg där i en timme, super härligt, sedan hitta vi en salong så carro kunde färga sitt hår en gång till och jag gick då upp till hotelet för att fortsätta på den braiga boken :P hahah men vi höres kanske imorgon <3 löve yooo

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: tack så mycket:D

LÅter mysigt med Thailand du! men så typiskt att nån ska skada sig så man kan inte bada i poolen och stackars den.

2009-08-06 @ 20:44:42
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: rebecka

Söt du är :) Fin blogg också!

2009-08-07 @ 19:47:50
URL: http://sjrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0