Dag 6


Bilden är från andra dagen i bankok ;)
Idag så skulle vi igentligen ut på någon ö men blev inte så.
vi kom försent till båten så vi gick och skulle bada på starnden och så kom vi till ett ställe där det var helt sstenigt så vi pallade inte bada där:P hahah så då åkte jag och syrran till hotelet och badade där ist mycket bättre och stenfritt ;)  men sen efter det så blev det mat och sånt ;) hahah och jag har blivit sjuk nu också, inte ett dugg kul fast jag skrattar åt det :P  eller lite kul är det ju :P hahahh ja men annar så har va barar badat lite mer i polen inte så mycket mer hände idag, jag ville igentligen ut på något disco ikväll men jag är ju sjuk och sen så palla inte syrran så va fan ;) hahah får bli imårgon kanske. men nu blir det chilla runt på datan och sen upp på rumet till syrran, hoppas hon inte sover så jag kommer in. jajaj men ha det bra<3

Kommentarer
Postat av: mariaelisabeths'

åh vad roligt att vara i thailand ;o

2009-08-03 @ 18:47:25
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0