Dag 4

 
Dagen börjar med att vi äter frukost som vanligt :P hahah sen så går vi
ner till stranden här i Hua-Hin vi badade men vattnen var inte som jag
hade tänkt mig. det var stenigt och grått vatten så det gick inte att snorkla,
men ja så låg vi och sola när det var målnigt väder:P haha sen så måla
någon kvinna mina naglor men jag tyckte inte det blev alls fint :P hhash
så när vi var klara med det så skulle vi gå till hotelet och jag fick solsting
fy fan vad det var hemskt allt blev helt vitt och jag hörde inget, jag mådde
så illa jag jag ville spy, men så köpte pappa vatten som jag fick dricka
 och hälla på huvudet och så blev det bättre,
 
Efter det så blev vi hungriga så gick vi och åt så klart ;) mycket gott. men
 jag och var då efter maten sugna på att svalka oss i polen så då gjorde
 vi det, super mys,

 
Efter badet så så fixa vi oss och stack ut på en Thaimarknad, super bra
käder och allt, jag handla rent ut sakt en jävla massa;) hahahah men nu
blir det sova så natti natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0